BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 9 april 2010

renovering!!!!! (Jag sjöng OPERA när jag skrev det!! hahaha)

Här är några bilder hur det ser ut nu, i våra rum. Jag och Malin har ju bytt sängar, så jag har nu hennes höga säng, och hon har min korta sköna mjuka säng! =D

Min förra detta säng som Malin har just nu, med en djungeltapet.

Ps: Det är en kompis säng, så man kan dra ut en annan säng under den sängen... den är fetttttt coolloooolllooooll! Men min nu är coolare! Så ha ha ha Malin!

 Min coola trappa up till sängen.

Helva sängen ser ut så där. Från sidan ju.

Plus så har jag hängt gossedjur och coola klämmer under sängen så det har blivigt super fint!!
bye bye totaly spy

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej

Anonym sa...

Hej Nadja!!

Vad fint ditt rum är nu när du och Malin bytt säng.