BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 20 februari 2010

Kom hem... 2 timmar ATT åka hem!!




OMG!!! idag när jag åkte från skolan (slutade klockan två) så tog jag ju t-banan till Lilljeholmen, men där... var det värsta trafiken så då fick jag ta ersättningsbuss till Axelsberg, och då fick JAG och min kompis AISHA vänta i 45 minuter på den där dumma ersättningsbussen. Och hela bussen var helt full med personer, och jag och Aisha kunde nästan inte komma in men så trängde vi oss fram men då så mosades vi som pannkakor!! (DET GJORDE ONT) men sen så gick vi av i Axelsberg och gick mot t-banan, och där träffade vi våran vän SHIHAB med hans mamma. Och 20 minuter efter att vi hade stott och väntat så kom den... Men vi fick stå i 15 stationer ända fram till Alby. Och då fick jag vänta på min buss 702, som gick 20 minuter efter jag hade kommit dit. Och sen åkte jag hem. Men jag kom hem klockan 4, och jag slutade 2, så det tog 2 TIMMAR FÖR MIG ATT KOMMA TILL MITT HUS!!! OMG!!

0 kommentarer: