BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 3 mars 2010

Fönster shoppa idag med min kompis MDS... (michelle)

Hej, hi, hello, privet, alloha, yes, ja, da, si!! hej igen som jag skrev massa där:
Tja, jag hade fönstershoppat idag med min kompis Michelle Svanberg, och då hitta jag tre saker jag tyckte om:

1. En skit fin baddräkt alltså en bikini och den köper man i Kapphal.
2. En jätte fin svart lång tröja med guldigt märke av Hello Kitty och den köper man i HoM.
3. Sist men inte minst top model pennor som man köper i AkademiBokHandel.
Och det som är bra är att jag ju en sönder mobil så vi skicka den till MOBIL SJUKHUSET. (där man lagar mobiler) och då var vi i tumba, och där finns alla de där affärerna så medans så kommer jag kanske att få köpa de med min mammas pengar!! >) hoppas och sen kommer jag lägga in ett inlägg på FREDAG om jag fick det men Shaao Shaao!!!

0 kommentarer: