BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 5 mars 2010

Forts av Historian om idag:

Aa och när jag hade vaknat läste jag en bok som heter I taket lyser stjärnorna. Den är jätte bra. Fast jag orkar inte hämta den just nu så jag kan inte visa hur boken ser ut men du har väll hört talas om den... sen åt jag, Malin och Lella frukost. (ett litet skämt: det var en gång en fru, som åt kost. Men då undrade hennes man om man kunde slå ihop ordet, men det kunde inte han men jag kan... SVAR: frukost. PS: inte så rolig eller hur..) Men jaja sen läste jag en bok igen, (två andra inte samma!) och sen fick jag gå ut med min hund Chhihuahua Zorro i 30 minuter. och sen klockan 11:20 så tog jag två bussar till min mammas jobb, för att jag skulle äta PANNKAKOR då/där. Och de var goda. Sen tog jag 708 till Rönninge men jag gick av i Alby centrum, och där tog jag T-banan och åkte till LIlljeholmen. Och när jag kom fram så gick jag in till ´´Lilljeholmstorget´´ och gick in i Kapphal och då köpte jag en assnygg bikinibadräckt och den ser ut så här:

GOOD GOOD GOOD!
Sen kom jag hem och rastade Zorro igen, och nu så sitter jag här och fixar min B:L:O:G:G!! SES!!

0 kommentarer: