BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 24 juni 2010

Eeho! ;(

BLÄ BLÄ USCH! Jag hade hamburgare med mig idag, och de låg i en låda som låg i en påse. Den påsen luktar... APA!! Usch! Fy, gud, asso den luktar bajs. Jag fick en känsla om att jag skulle spy när jag luktade in den där MÖRDAR LUKTEN!
Aja, bortsett från det så har det vart bra! Jag bada i sjön jätte länge och fick massor av vatten växter på min fot. Som typ inte gick att ta bort! ;( ;) Aja.
På vägen tillbaka, efter vi hade åkt den stora och coola bussen, så gick jag och Malin till T-banan som låg i stationen efter Zinkensdamm, typ Mariatorget eller något. Och när vi skulle gå över ett övergångsställe så prata jag i telefon. Och började skricka! Jag såg Rabbie (stavning?) mitt framför mig helt oväntat så jag var som en apa då. Inte för att jag liksom är ett så stort fän av honom eller något, det är bra coolt och kul att träffa en "kändis" så där. Han var med den här andra killen också, de sjunger tyå sånger ihop nu... Hehe, dagen var bra och kul! <3
Jag har verkligen skrivit mycket nu så jag ska nog sluta. Menmen, ha det bra så syns vi sen!
//Love Nadja! <3 <3 <3

0 kommentarer: