BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 13 juni 2010

Tjoo.





Hi! Alla mina "Söta" blogg läsare... (Hehhe) Har gått riktigt trögt de hår månaderna, har bara inte haft lust att blogga, men nu är jag igång igen! Igår, och som nu idag ska vi gå på en "konsär" i Kungsan, kul. Men igår var det lite mystiskt för det stog (MÅNGA) fullisar bakom oss, och de är ju sååå älkliga! (Wa, wa, wa, för alla fullisar.) Jepp, ska sen göra en "Make-over" på Malin... Hoppas det går bra. Jag tycker att jag sminkar "GOOD", (Gissa varför) Eftersom jag har gjort skit många olika typer av sminkning på min sminkdocka. Hehe, det är fortfarande kul. Men ha det bra och sköt om er! //LOve Your Nadja!!

Ps: På tisdag slutar jag fyran, kul. Och som en lyckad lottad ska vi gå på Grönan dagen efter!
Hihi!!
Ps (igen,) : Malin har hyrt biljetterna till Eclips!!!! Woohoo!!
I <3<3<3<3<3 U! i <3<3<3<3<3<3 Zorro!!

// Me, me, me, Nadja!!

0 kommentarer: