BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 14 juni 2010

La-la-la-la

Tjena tjena... Jag hade ducshat för ungefär en och en halv timma sen... Väntar på att Malin och min mamma ska komma för de var just i Baohouse, (stavar fel, hehe) efter så åkte de till Heron City för att ta ut biljetterna till Eclips. (Twilight) När de kommer tillbaka så ska de hämta mig och så ska vi åka till Ica maxi för på måndag (imorn) ska vi äta godis i skolan på Sickla äng som lunch!!! (Kulkulkulkul) Vi får belöningar eftersom alla i klassen hade läst 380 böcker på 6 månader,,, hehe,,, Jag vet vad jag vill ha!! Jepp, jag Kollar på Top model och min mage kurrar... (Jag är hungrig, är typ alltid det!! Hehe) // Nadja! (Lägger in kanske ett inlägg sen.)


1 kommentarer:

Anonym sa...

<3 <3 det var ju i typ 3 månader hihiihihi :) du läste jätte mycket böcker det var ju bra :)