BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 19 juni 2010

OO, hej hej!

Hej hej!! Har sovit ganska roligt men båda mått illa och lite sånt. ;s jepp, Michan sov ju över, kulkul. Och här kommer någonting roligt! Jag har en klocka i mitt rum som tickar 24/7, och jag är ju van vid det. Men Michelle är ju inte det så sa hon så här: "vad är det irretirande tickande ljudet?". Haha, hon sa det sååå roligt! Så jag började skratta... Hihi, jepp, och sen så frågade jag henne vad hon gör. (Det lät konstigt... Hehe) Och då sa hon: "Det här är för mycket mellan-rum mellan alla stjärnor, jag flyttar på de". Haha, så flyttade hon på stjärnorna jag hade i taket! Kulkul. Jepp, och nu ska vi typ fixa oss och så och sen göra ngt... //Love Nadja!! <3 <3

//Ps: Hon ska gå hem 3 timmar efter vi igentligen hade planerat!! fett bra!! <3 <3 u!

0 kommentarer: