BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 13 juni 2010

 Hej hej igen!! Här har jag fått en kommentar av "Anonym," där det står.
" Anonym sa...


Hoppas att jag får nog svar baby ;) jag har haft koll på dig sedan jag började skolan :) och mina ögon kan inte se några förutom dig :( så är det som kallas för kärlek ,, jag önskar om du kan ju känna som sak mot mig :( men det kmr inte gå :(!!
varje gång vill jag komma fram till dig men känslan förlåter inte mig :("

Okey, det där var den kommentaren, här kommer en annan liten, hehe. Av "Anonym".

"Anonym sa...


Ett Skott från mitt hjärta :) <3"

Det här är mina svar!

Första kommentaren. Jag undrar om du skämtar eller om det är sant. Men om det är sant så vet jag kanske "who it is", not gonna tell u. (Hehe) Men !TACK! för en sån fin kommentar!! I love u to, men jag vet inte direkt om det är du men aja!! 

Andra kommentaren. Okey, jag vet inte exakt vad jag ska skriva, men jag skriver det här. Ett skott från mig med!! (Alltså mitt hjärta!) <3<3<3<3<3<3<3<3 uuuuuu!!!!


///////////////// Nadja!!



0 kommentarer: