BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 15 maj 2010

Äntligen solat!

Sommer, sommer soon! (Min nye hej-signal...)
Hej alla ni som gillar att sola, iallafall me.
Jag solade nyss med pappa och Zorro, men han tog bara min hårsnudde så vi räknar utan honom!
Jepp, det är (skit skit skit) VARMT ute, super alltså 20/21 GRADER!! Wow!
Jag tror att det kommer bli en varm sommar, för om det redan är så här varmt på våren kommer det säkert vara (svin) varmt då.
Mm, och jag låg ju på en solstol (typ). Så jag fick många små märken av den, på pannan och näsan! hehe! hihi!

 Ser du?? Där vid sidan...
Jepp och så lyssnar vi på "hög" musik, men det är värsta rapp-sångerna som suger.
 Förresten så ville jag gå till Flottsbro, en strand som ligger kanske 1 km bort, man går det.
Och ville gå på grönan men ska göra det efter skolaavslutningen som jag länktar så (jäkla) mycket till!!!!!!!!!!
Hoppas u har det bra, så kommer allt vara "good!"
Bye bye see u soon sommer sun!!

0 kommentarer: