BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 10 maj 2010

Min resturang

hejsan svejsan! jag har gjort min egen lilla restaurang! Alltså jag har gjort en meny som ser ut så här. det står "Restaurang NmF Place! Inne ser det ut så här. (Det står vad man kan köpa!)
Och
Det här är maten!
China nudlar och Pommes.
Big och small taco meal.
"Nacko" och kykling.
nogon "typ" av glass och Bananamix, PS: Jag använde en penna som luktar banan ,så bannerna luktar på "riktigt" banan.
(Förrätt) "Japansk jannie" och sallad.
Min favo, Big och mini hamburgare!
Man kan ta ut den, och det är då man äter den!
Vin glad, den var cool!
Coca cola, big och mini.
Big och mini Fanta!
och Saft-Juice!

Gud, det var jobbigt att göra allt. Men nu blir det kul att "leka" restaurang! Haha!! Vi ses! <3 (love) Nadja!

0 kommentarer: