BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 1 maj 2010


Hej hej hej hej!! Nu kollar vi på "Fråga doktorn.". Sen ska min mamma (Larissa) och pappa (Lars) pröva hoppa studsmatta för första gången! (KUL) Zorro håller på att riva sönder tidningspapper från hatten jag gjorde till honom! Den är liten, gullig och passar honom!
Den ser ut så här. Mamma fyllde ju 40, och hon fick en handväska från Malin, (Kapphal 250 kr.) ett smyckeskrin från mig (Albrektsguld 80 kr.) En rolig sak från Malin, alltså ett glas med låtsas vin i (Butricks 50 kr.) Den nyaste parfymen som luktar gott! (Kicks) Och sist men minst rosörängen och ett par långa örhängen. (Ur och penn 60 kr tillsammans)
Sen ska jag, Malin och mamma gå tillsammans med Julia och hennes mamma på bio i Kista, sen ska vi hem till Julia igen och ska grilla där! Jag lägger mer sen!! BYE!!

1 kommentarer:

nadja sa...

jag är så bra lalala!!