BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 12 maj 2010

onej!!!

(Jag kanske kommer lite sent med detta, men jag måste bara säga det!!!!)

OMG!

Jag kan bara inte fatta det! Jag kan inte liksom!
Att en nitton-årig kvinna blev våldtagen i Eriksdalsbadet!!
Och vem skulle vilja våldta en där!? Omöjligt! (Eller nu är det inte det, för HAN har gjort det!! redan!!)
Men aja, ok.
Nu ska JAG berätta vad som hände när jag, min syster Malin, min kompis Nika och hennes syster Sayna badade där!!
Vi hade kul och bara badade och så, men sen efter jag råka röra honom så började han följa efter oss nästan hela tiden! Och vart vi än gick, så följde han efter! Aa, och när jag, Sayna och Malin
inte ville bada mer så gick vi in, men Nika ville bada mer så hon gick dit och skulle åka den blåa ruchekanan. Och då började han följa efter henne och röra henne. Sen kom vi tillbaka till henne, och då skulle vi gå in till omklädningsrummet, satt han bredvid dörren, och kolla på oss, alltså STIRRA!! Mm, och sen när vi stog där lite så sa han! "Men gå in då, jag ska gå sen"

Och ni/du vet ju att mannen våldtog henne på toaletten. Han drog in henne på toaletten!'
Men så kan det gå, bye bye!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar bilden!! Den är rolig