BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 17 maj 2010

Nu kör vi tävling asso!! (hihih, det var inte likt me!)

Tja tja, har badat i Fittja badet med Malin och mamma! Det var inte så jätte "KUL" direkt men jaja, så ska det va, inte för roligt och (absolut) inte för tråkigt!! (hehe)
Men nu ska jag köra igång med tävlingen! Du ska få kommentera vem av de på bilderna du tycker mest om och så, liksom snyggast och så... Lycka till!!  förresten, här kommer reglerna! Du får välja hur många som helst, men du måste välja en kille, och en tjej!!

Här har vi "Erik Saade"

Och här "Corbin Blue"
Den "Magiska" killen, Daniel... (Vet ej vad han heter i efternamn!! hihi) Som spelar Harry.

"Erik Grönwall"

Den fantastiska "Johonny (??) Depp"
 
Allas tjejers dröm, (typ) "Justin Biebier"

Okey, här är han igen!! Twilight killen "Robert Pattison"

Woohoo, en till Twilight kille, "Taylor Luthner"

Sist men inte minst, Zac Efron!

Nu tjejer!!


"Kristen Stuwart" (???) Bella i Twilight sagan!! (hehe)

    Söta lilla Agnes här!!

   Och nu kommer Britney farande förbi här!
En till söt tjej som jag är fän till heter Emily Osment!

Konstgjorda "Lady Gaga"

"Laila Bagge" här!

Jag är hennes STÖRSTA FÄN!! Jag gillar henne super! Lindsey Lohan!

Smiley!! (hihi)

Och äntligen de sista! Olsen tvillingarna!
Hej hej då nu, längtar till att veta vem DU röstar på!! Vi ses igen snart!!

3 kommentarer:

Hej hej hej det e Nadja M Felin!! sa...

Jag tycker att alla killar är snygga!!! Men inte Robert!!

nadja me sa...

Jag tycker också att alla tjejer är snygga!! Specielt lindsey!!

Anonym sa...

ehm erik saade och lindsey lohan!