BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 16 maj 2010

Hesan svejsan!

Hihi, det var massa folk lite längre bort på gården som gifte sig. Så det var några som spelade trumma (riktig!!) och sjöng och sånt!! Det lät värkligen högt. Ja iallafall jag (vi) var ju på kalas och det var kul. Vi fick pankkkaks buffe' och olika smaker av glass, men det tog jag inte för jag var för
mätt. Men sen åt vi tårta och det var en prinssestårta, alltså en sån med machipan och sånt!

Innan jag gick och kolla på de, så hällde jag massa vatten på mig och sen solade. (hehe hihi) Men det var lite kallt då för jag var ju blöt, och det blåste litte. Mm. Ja, och sen kommer vi grilla revbenspjäll och kanske machmellovs!! Mums, det e gottigott!! Jepp, vilken bra sommar/vår dag det kommer eller är, hehe hiihiiiii....
Ha det bra/trevligt/roligt!! Och alla ni som redan eller är på Grönan, det är orättvist!! Nej, jag bara skämta!! hehe. Men här kommer några bilder på moaae...

(Hihi, jag gjorde illa mig av pappas gittar, aj, thats hearts?? (vet ej hur man stavar det!!))

Hej...hej...hej...DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

0 kommentarer: