BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 8 april 2010

dag=OJ!!

´Hej hej Nadja här TODAY AGAIN! 
Idag har det verkligen varit konstig coolt.

= Våningssäng kanske från IKEA fast våran var det...

´Jag vaknade, la in ett inlägg, åt, spelade The sims 2, sen tror jag att jag hoppade studsmatta, och sen städade jag undervåningen... Och jag hade väntat på min mamma för hon, jag och Malin skulle byta våra sängar (Jag och Malin) för vi har tröttnat på våra rum, fast det tog mer än 2 timmar och vi är fortfarande inte klara, varför?? Jo, för en skruv till Malins säng hade aldrig gått av så vi fick kämpa och kämpa för att få bort den. (Malins säng är en vånings säng...) Men tillslut fick vi bort den, och då skulle vi ta den genom dörren, och när vi har gjort den och den står i hallen så vill Malin och mamma fika, och då får jag också göra det, och min mamma skulle gå halv sex och klockan var fem när vi fika, och så pratade vi om massa olika saker och sen gick jag på en lång...lång promenad med Zorro, och då hade mamma gått. och sen kom jag hem igen och hoppade studsmatta igen. (tuvär så har jag inte någon bild att lägga in så därför tar jag bara in något från http://www.google.se/.  Vi kommer forsätta med den sen när min mamma kommer hem om 5 minuter kanske... (klockasn är 18.37 nu)

0 kommentarer: