BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 5 april 2010

(Vet ej vad titeln ska heta!! =D)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj!!!!!!! <3 <3 <3
Nu så lyssnar jag på http://www.youtube.com/watch?v=UIZqpkPL5jY låten heter Tell me something i dont know med Selena gomez....
Och vi ni vad jag gjorde inne jag gjorde det där?? Jo!!
Vi åkte till Toys´´n´´rus!! och köpte en STUDSMATTA!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaa!!!!!!!!
Jag är ssssssåååååååååååå GLAD!!
Jag kommer lägga in ett inlägg senare när vi har fixat den, jag tror att det tar två timmar att fixa hela STUDSMATTAN!! Men någon som har en kan ni skriva like this:
Hej, jag heter bla bla bla och kollade nyss på din blogg, den är jätte bra/äger/rolig, läser den varge dag. Och på detta inlägg så stog det att man skulle skriva om man har en och jag har en!! Det är kul att ha en!! Men de kostar mycket, (ganska) men jag har utan skydd så den kostade lite mindre... bla bla bla bla bla bla.... ( Det här. bla bla bla bla bla bla betyder att den personen ger några tips eller råd när man har den!!)
bye bye mina bloggläsare! det går att kommentera bara så att du vet... =D :) :S :O :I ;J

0 kommentarer: