BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 15 april 2010

Shoo!! people!!

Hej everybody!! Var på Street dans klockan fyra till fem, Malin hade sång efter, och medans gick jagvtill min mammas jobb!! Jag VILL men vet att jag inte får byta skola till Tuna skolan!! Den ligger i Tumba, och mammas jobb ligger nästan bredvid den!! För jag trivs inte i bajs i sjöstaden så jag säger till henne (det) BUT hon säger NEJ!! Jag är ledsen nu, för vem vill gå i en skola som de inte trivs i och har blivit mobbad? (kommentera det) Om du som läser detta har några tips om hur jag kan övertala mina föräldrar om att byta skola, för jag trivs värkligen inte i BAJS I SJÖSTADEN!!! :( ;(

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vem har mobbat dig... säg till din mamma att människorna i din klass inte har någon hyfs!