BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 4 april 2010

idag är det super soligt!! (plus massa bilder!! =D)

hej hej!! Vad gör du?? (kommentera det tack)
Jag gör det här iallafall.

= Läser tidning, eller det gjorde jag nyss, fast nu så lägger jag ju in massa inlägg... och chattar med en tjej från min skola som heter Nika.
OMG! Det har (typ) förvandlats till värsta grymma fina underbara väder!!! Jag och Malin ska cykla sen, det är så kul att vara ute, när det är varmt och soligt!! Min hund Zorro gillar det också, så han lägger sig på verandan och solar!! Han är så gullig :) =D
Här är några bilder på min gård just nu klockan 15:18:
Huset framför vårat, och vårat vita staket, plus några andra hus....
Ute vid gården...
Men bye for now... Ps: Jag ska få en studsmatta kanske imorn, vi får seeeeeee!!! bye bye bye!!

0 kommentarer: