BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 21 april 2010

Hej alla!! (jag tror att det iallafall några folk som läser detta!! ;P) Tycker inte ni att det är "weard?" (Look) Man ska ju säga till en fröken/lärare/vuxen om någon pratar på lektionen eller inte lyssnar... Men varje gång JAG säger till en lärare eller något ( t.ex. Anjali) så blir de ALLTID arga och säger "SLUTA!!" "GÅ INTE TILL MIG OCH SÄG SÅNT!" Asså alltid!! (ungefär)
Man ska ju vara snäll men ändå säga till fröken eller något om vad de gör!! Eller hur? (Kommentera vad DU tycker!) BYE!!

1 kommentarer:

Emmma sa...

jag tycker det e synd om dig alla vet attt man hatar challare typ som du Så du bara vet jag känner typ alla killar i din klass och dom har berättat dåliga saker om dig och sånt så du bara vet mitt tips är att aluta (TJALLA)