BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 9 april 2010

Today i"m not so happy! :(

Hej alla igen. Jag är inte så glad idag eftersom:
!. Jag får inte träffa kompisar tills hela lovet är SLUT! Personlig grej, så jag berättar inte vrf.

2. Jag glömde bort att det var min NAMNSDAG igår, plus att jag hade inte fått kommentarer som:
Grattis Nadja på din namnsdag, fast det skriver jag för att jag skulle ha kommit ihåg det, och det är schysst.

3. Jag måste gå ut med Zorro på promenad, det är ungefär 2.000000000 gången.

4. Jag har tråkigt, därför lägger jag inlägg på bloggen nu!

Men jag kan visa några bilder på vad jag gör medans jag lägger in ett inlägg:

Jag har ritat den till min bästis Michelle! Ska ge den till henne när vi träffas för att leka hemma hos varann.

Jag och Malin fick byta skrivbord, så nu har jag hennes, fast sen kommer jag ha ett långt skrivbord som tillhör sängen. Jag deckorera bortet lite med olika saker.

Det hänger gardiner från sängen, när man har stängt de, ser det ut så här.

Jag hade glömt att jag and Michelle delar, för jag hade tappat bort halsbandet. Men Malin hittade den, jag är glad nu, Det står BEST på hennes och på min FRIENDS!

Kommentara om du tycker den är fin!! BYE

0 kommentarer: