BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 1 april 2010

ska? vadå jo kolla här då!!

= ja kul med att bada (splash plash krash)
= Tyresö, (på bilden här...)
Jag, Nika, Malin och Sayna (Nikas syster) ska efter skolan, (vi slutar klockan två då) åka till Mårtensdal för att sedan gå till Eriksdalsbadet! Det kommer bli kul, fast vi kommer bara bada i nog två till en halv timma, för att den stänger klockan fem, och vi ska också äta där!! Sen kommer Malin (min syster 11 år) åka hem, och då ska hon och mamma kolla på bio, farsan... och jag kommer sova över Nika till Fredag, (röd dag!! kul) men jag MÅSTE! gå hem någonting emellan 12-14!! För de ska göra någonting, och sen ska min mamma hämta mig, de/Nika bor i Tyresö!! Kul kul kul!!

1 kommentarer:

Hej hej hej det e Nadja M Felin!! sa...

hej nadja du äger!!! :) //jag nadja