BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 23 april 2010

Planer för fredag-lördag-söndag!!

Hej alla!! Har inte lagt in för jag ORKADE inte, (konstigt, jag brukar ALLTID göra det?) Men ska försöka att lägga in nu varje dag. Lyssnar nu på olika låter från: http://www.youtube.com/watch?v=4i8b_LTSxgg&feature=related En låt från CINDERELLA STORY. Min plan för imorn, det kommer att ske:

      1. Efter skolan klockan 14.00 åker jag till min mammas jobb. (Alfa Laval i Tumba.)

2. Mamma och jag åker hem och hämtar Zorro.

3. Vi åker.

4. Hämtar Malin på pianon.

5. Vi åker till Julia, sover över till lördag morgon. (Måste gå klockan 9.30 (tidigt) för hon har dans) 

6. Malin ska åka och shoppa med sina vänner efter.

7. Jag och mamma åker till Kungens kurva och shoppar lite, skor sånt.

8. Mamma skjutsar mig till Michelle, hämtar henne.

9. Hon kanske sover över till söndagen!! (längtar)

10. SEN SKA JAG SLAPPA!

0 kommentarer: