BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 7 april 2010

Idag...

Hej alla mina NÄRA och KÄRA, KILLAR som TJEJER, TJEJER som KILLAR.
Jag vaknade för 48 minuter sen (Klockan åtta vaknade jag) Fast vill inte berätta varför för det var en lång lång historia. (Nej inte jätte lång men jag orkar bara inte skriva!!)

Jaa, och sen ska jag äta Frukost och sen ska jag spela The sims 2, Ps: jag vill ha the sims 3, men får inte...

Några bilder:
= Hej!! (Jag blev förvandlad till en Prinsessa!!)


En tjej frågade mig igår om jag hade någonting löst på mig, i ansiktet, jag visade henne: Jag har riktiga ögon och skin runt omkring...

Det gick inte att ta bort min mun, så därför var den också min riktiga, och skinnet runtomkring också. Men...? Svaret på det jag har löst, kommer i nästa program.... SES!!

0 kommentarer: